news
-
На двох минулих конференціях ми дізналися, як фармацевтичному бізнесу знайти свою стратегію, просуватися в мережі та продавати свої послуги і ліки онлайн. Тепер же настав час удосконалити свої результати рекламних кампаній. Адаптувати під нові реалії і завоювати ринок, на якому "перемогти", значить з'явитися на слуху своєї цільової аудиторії ще задовго до появи потреби.
18 листопада 2021 року ми зберемося вже на третій онлайн-конференції Pharma Digital Day, щоб отримати свіжі знання та нові інструменти просування онлайн.
На конференції ви дізнаєтесь, які інструменти використовують лідери фармацевтичного ринку для просування свого бренду в інтернеті.
Своїм досвідом поділяться представники Фармак, Sanofi, Arterium, Teva, GSK, Юрія-Фарм, Аcino, Екофарм, Liki24 та багато інших.
Про що будемо говорити?
- Як інтегрувати digital-просування в загальну маркетингову стратегію
- Як донести важливу інформацію до аудиторії та не порушити закон
- Ефективні digital-інструменти під час і після пандемії
- Які відмінності просування RX в порівнянні з OTC препаратами.
Після конференції, представники фармбізнесу отримають знання, щоб вивести компанію на якісно новий рівень.
Конференція буде корисна всім, хто хоче поліпшити бізнес-показники своєї фармацевтичної компанії, використовуючи всі можливі канали просування:
- Для інтернет-маркетологів зі сфери фарміндустрії
- Для власників, керівників і топ-менеджерів фармакологічних компаній
- Для фахівців, які займаються онлайн-просуванням фарми
- Для фармацевтів, які хочуть розібратися в основах digital-маркетингу
Ви отримаєте набір знань для того, щоб закріпитися на онлайн арені, бути готовими утримати свої позиції, знаходити свою цільову аудиторію через різні канали та залишатися в тренді, незалежно від хвилювань ринку.
Навчіться ефективно використовувати всі digital-можливості просування фарми, не виходячи з дому!
Для підписників діє промокод digital_pharma_15 на знижку 15%
Організатори та спонсори: WebPromoExperts, Webpromo